gästblogg by jennifer!

Tja på er! nu gästbloggar jag åt ida igen.. Minns ni mig eller? :) Iaf! Så ser det ju ganska
torrt ut på idas bloggfront men ska jag berätta varför? nyfikna söta jävlar;) Hon hade ju sin
secretboy i enköping att åka till.. och träffa ofc! Sen har vi gjort en hel del saker tillsammans varit
i enköping från morgon till kväll hur mycket som helst! Och jaa där har det hänt en hel del
crazy things;) Sen har hon ju såklaart varit med sina andra vänner och typ levt livet till max;)

SÅ ligger det till.. ska snacka lite med ida och kanske starta upp en frågestund snart!
Ni kommer även att få följa en galen resa till usa om knappt en månad här i bloggen!

Yes.. vet inte mer vad jag ska skriva förutom att bjuda på lite färska bilder;)

Min FIIIIIINA vän♥



Jag är den där lilla potatisen i mitten ...(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0